حقوق و تعهدات اسکا پلاس

 0. اسکا پلاس در پذیرش شما بعنوان مشاور فروش مختار است و می تواند از درخواست عضویت شما ممانعت کند.

 0. اسکا پلاس مختار است کلیه کسورات قانونی از قبیل مالیاتهای قانونی را از حساب شما کسر کند و به حساب سازمانهای مربوطه مانند سازمان مالیات کشور واریز نماید.

 0. تبلیغات محیطی و رسانه ای محصولات و اسکا پلاس فقط از طریق اسکا پلاس انجام پذیر است.

 0. تمامی اطلاعات مربوط به اسکا پلاس از طریق سایت اسکا پلاس به نشانی https://skaplus.ir و شبکه های اجتماعی اسکا پلاس و کاتالوگهای اسکا پلاس ارائه می شوند.

 0. اسکا پلاس در حفظ و نگهداری اطلاعات دفتر کاری شما متعهد است و امکان اعمال تغییرات در دفتر کار فقط با درخواست کتبی از جانب شما امکان پذیر است.

 0. فعالیت اسکا پلاس یک فعالیت اقتصادی است و هرگونه فعالیت سیاسی،عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و ایجاد اغتشاش در اسکا پلاس آن ممنوع بوده است و در صورت مشاهده رعایت نکردن موارد ذکر شده با فرد خاطی برخورد و شناسه کاربری وی مسدود می شود.

قوانین و مقررات

اسکا پلاس یک سرویس آنلاین برای ساختن سایت و فروشگاه اینترنتی است. این سرویس با هدف بهبود شرایط اینترنت پارسی، قدم در این راه گذاشته و قوانین خود را با توجه به این مقصود، تعریف کرده است.

خواهشمندیم، برای استفاده بهتر از خدمات و امکانات ما و رفع هرگونه ابهام در این خصوص، قوانین را به طور کامل و با دقت مطالعه کنید.

مقررات عمومی

تمامی فعالیت‌های وب‌سایت اسکا پلاس، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود و از کاربران این وب‌سایت نیز، انتظار مشابهی می‌رود.

وب‌سایت اسکا پلاس اجازه دارد، که در هر زمان نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین، تاثیر مستقیمی روی کاربران و تصمیمات آن‌ها داشته باشد، اسکا پلاس خود را موظف می‌داند که شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را برای عکس‌العمل‌ در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تعهدات اسکا پلاس

اسکا پلاس ، تعهدات مشخصی نسبت به کار و کاربران خود دارد که در ادامه به طور واضح و دقیق مشخص شده‌اند:

وب‌سایت اسکا پلاس متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز کاربر را برای تصمیم‌گیری به صورت شفاف و دقیق در اختیار وی قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.

وب‌سایت اسکا پلاس، نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را در راستای انجام راهکارها و اصول درست و اساسی در فعالیت‌های خود، به کار می‌گیرد. 

وب‌سایت اسکا پلاس، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی کاربران خود به عهده ندارد و هیچ‌گونه تعهدی نسبت به درستی آنچه گفته می‌شود، نخواهد داشت.

وب‌سایت اسکا پلاس، تمامی تلاش خود را برای حفظ، نگهداری و ارائه بهترین کیفیت، سرعت و عدم اختلال می‌کند. با این حال، در مقابل برخی از مواردی که بدون دخالت و کنترل اسکا پلاس رخ می‌دهد، مانند؛ قطعی احتمالی توسط دیتا سنتر یا بروز سایر مشکلات ناگهانی در سامانه، تعهدی ندارد. در این گونه موارد، تیم اسکا پلاس تمامی تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت خواهد کرد. توجه داشته باشید که در چنین مواردی، شکیبایی شما به رفع مشکل در سریع‌ترین حالت ممکن، کمک شایانی خواهد کرد.

پشتیبانی وب‌سایت اسکا پلاس، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است و گاهی ممکن است به دلیل حجم بالای تماس‌ها، قادر به پاسخگویی سریع نباشد. خواهشمندیم در این موارد صبور باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو شما باشیم.

مالکیت مادی مقاله‌ها‌ و محتوای وب‌سایت اسکا پلاس به آدرس (https://skaplus.ir) متعلق به این برند است. در خصوص مالکیت معنوی چنانچه استراتژی، کلمات کلیدی و ویرایش کلی از سمت مجموعه صورت گرفته باشد، بدیهی است مالکیت معنوی نیز متعلق به اسکا پلاس می‌باشد. در غیر این صورت با توجه به استعلام رسمی و مکتوب هر فرد یا سازمان از طریق ایمیل رسمی برند اسکا پلاس (info@skaplus.ir)، نام نویسنده مقاله به فرد یا سازمان استعلام گیرنده اعلام خواهد شد.

تعهدات کاربران

کاربران و مشتریان نیز، تعهداتی نسبت به فعالیت در وب‌سایت اسکا پلاس دارند که در ادامه عنوان شده است:

فعالیت کاربران اسکا پلاس باید در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، وب‌‎سایت اسکا پلاس حق دارد نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌گیری کند. در چنین شرایطی، اگر مبلغی از کاربر دریافت شده و مقداری از آن مصرف شده باشد، مبلغ باقی‌مانده محاسبه و به کاربر بازگشت داده خواهد شد.

فعالیت کاربر، نباید باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران فارسی وب شود و ترجیحاً به نحوی باشد که حیطه کاری و محصولات/خدمات کاربر را، با شفافیت برای مخاطبان مشخص کند.

هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

موارد ممنوع

رعایت قانون جرائم رایانه ای

رعایت موازین اخلاقی

عدم انتشار مطالبی که دربردارنده توهین به ادیان الهی باشد

توجه به فهرست مصادیق محتوای مجرمانه

رعایت قوانین کشوری و پرهیز از انتشار مطالب خلاف امنیت و استقلال ملی

تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف

فعالیت‌هایی که موجب ضرر و زیان به سایرین می‌شود

بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق

رعایت قوانین بین المللی در رابطه با استفاده از شبکه جهانی اینترنت و سایت‌های اینترنتی

مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران

هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده  اسکا پلاس

محتوایی که به طور مستقیم یا تلویحی، نسبت به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا جنسیتی تبعیض قائل شود

عدم استفاده از فضا و امکانات اسکا پلاس براﻯ آسیب رساندن به افراد، شبکه‌ها یا کامپیوترهاﻯ اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت اختصاصی اسکا پلاس (به آدرس https://skaplus.ir/)، متعلق به اسکا پلاس  بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

بنابراین حق پیگرد در هنگام مشاهده هرگونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای اسکا پلاس محفوظ است.

استرداد وجه

در صورتی که به هر دلیلی، وب‌سایت  اسکا پلاس قادر به ارائه خدمات ذکر شده در صفحه تعرفه‌های خود نباشد، موظف است مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.

اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، وب‌سایت  اسکا پلاس فقط در طی 10 روز ابتدای همکاری، موظف به بازگشت وجه است. در صورتی که بیش از 10 روز از زمان آغاز همکاری گذشته باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

حل اختلاف

در صورت بروز هر گونه مشکل و وجود هرگونه اختلاف در مفاد این تعهدنامه، شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان نسبت به انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن قضاوت خواهد کرد.

فورس ماژور

در صورت بروز حوادثی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان وب‌سایت اسکا پلاس یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و ... می‌شود.

مکاتبات

 

تمامی مکاتباتی که از طریق تلفن، ایمیل، تلگرام و سایر مسیرهای ارتباطی با کاربران صورت می‌گیرد، به صورت کامل بایگانی می‌شود تا در موارد خاص، ارجاع آن‌ها امکان‌پذیر باشد.