1
تایید شرایط ثبت نام
2
ورود اطلاعات
3
تایید قوانین و مقررات
4
تایید قرارداد بازاریابی

شرایط ثبت نام

فعالیت اسکا پلاس

 

اسکا پلاس به عنوان یک شخص حقوقی به شیوه فروش مستقیم محصولات خود را توزیع می کند و با کمک مشاوران فروش خود محصولات تولید شده را به دست مصرف کننده نهایی می رساند. در این شیوه توزیع، مصرف کننده نهایی می تواند بعنوان یک شخص حقیقی از اسکا پلاس کد نمایندگی درخواست کند و در کنار مصرف خود، محصولات را به دیگران معرفی کند و برای خود کسب درآمد کند. مزیت بزرگی که در این نوع فعالیت برای مصرف کننده وجود دارد این است که می تواند کسب و کار خود را بدون نیاز به سرمایه های هنگفت و سابقه کاری شروع کند و با کمک اسکا پلاس و حامی هایش کسب و کار خود را بسازد و رشد دهد. 

در نهایت هر شخصی می تواند با صبر، تلاش و پشتکار خود به اهداف مورد نظرش برسد.



 

ورود اطلاعات
مشخصات معرف

لطفا کد بازاریابی معرف خود را در این قسمت وارد کنید.

مشخصات فردی
امکان ثبت نام به دلیل وجود کدملی شما در سیستم های بازاریابی شبکه ای دیگر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان پذیر نیست. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
مشخصات ارتباطی
مشخصات کاربری
کد نمایش داده شده را با دقت وارد نمایید

قوانین و مقررات

شرایط و قوانین اسکاپلاس


کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده مناسب از خدمات اسکاپلاس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه شده توسط اسکاپلاس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات اسکاپلاس است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اسکاپلاس از سوی کاربر است.


۱- تعاریف
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.
۱-۱-فروشگاه: اسکاپلاس به عنوان فروشنده
۲-۱-سایت: وب سایت اسکاپلاس  به آدرس  www.skaplus.ir
۳-۱-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ
۴-۱-کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت اسکاپلاس شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.
۵-۱-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)
۶-۱-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
۷-۱-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
۸-۱-استعلام: بررسی دامنه مورد نظر مشتری و اعضا در سایت  www.skaplusnic.com
 
۲- شرایط انعقاد بیع برای خرید از سایت
مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.
ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید. خرید محصول در اسکاپلاس به معنای این است که مشتری در کمال صحت عقل و پس از بررسی های لازم اقدام به ثبت سفارش نموده است.
سن کاربران: برای خرید از سایت سن قانونی (۱۸ سال تمام) الزامی بوده و در غیر اینصورت می بایست خرید از سایت توسط والدین یا قیم قانونی انجام شود . عدم رعایت این امر راسا بر عهده مشتری خواهد بود.


۳- راه های ارتباط الکترونیکی سایت
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اسکاپلاس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به پشتیبانی تیکت می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اسکاپلاس به صورت الکترونیکی (از طریق تیکت، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها یا ارسال تیکت در پروفایل خود صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اسکاپلاس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد off این سرویس لغو می گردد.
توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.skaplus.ir   است وکاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.


۴- مراحل ثبت سفارش و خرید
۱-۴- ثبت سفارش و استعلام دامنه: پس انتخاب پکیج مورد نظر و تایید پرداخت سفارش به سایت www.skaplusnic.ir  مراجعه کرده و دامنه مورد نظر خود را بررسی و استعلام نمایید.
۲-۴- ارسال دامنه و نهایی کردن فرآیند سفارش: پس از استعلام و نهایی شدن خرید دامنه، نام دامنه را برای پشتیبانی اسکاپلاس از طریق تیکت یا واتساپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت DNS های مربوط به دامنه تنظیم شوند و نرم افزار خریداری شده بر روی آن آدرس راه اندازی شود.
۳-۴- مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را بصورت دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اسکاپلاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.
4-۴- روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در اسکاپلاس در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.
5-۴-کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اسکاپلاس به وسیله ارسال کد سفارش مندرج در فاکتور سیستمی از طریق پروفایل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از اسکاپلاس برای ما افتخار است و تیم فنی اسکاپلاس سعی خود را در تحویل پکیج های خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد. همچنین حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش به مدت یک هفته برای تمامی مشتریان و اعضا محفوظ است.
6-۴- طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک «در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده حداقل هفت روز کاری، وقت ‌برای انصراف (حق انصراف) از قبول خرید خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد.» در اسکاپلاس مشتری می تواند تا حداکثر ۷ روز کاری از خرید خود انصراف دهد و مبلغ واریزی بین 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق تیکت یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی )  واریز خواهد شد.
7-۴- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.
4-8. سفارش دهنده موظف است تا حداکثر 60 روز از تاریخ ثبت سفارش خود اقدام به استعلام و ثبت دامنه کند، در غیر اینصورت اسکاپلاس این اختیار را دارد که یک دامنه برای سفارش دهنده انتخاب و خریداری کند و پکیج نرم افزاری ثبت شده توسط سفارش دهنده را راه اندازی نماید.
4-9. یکسال پشتیبانی (نرم افزار و سرور) رایگان توسط اسکاپلاس، بعد از عقد قرارداد توسط مالک سایت شروع می شود.


۵- روشهای پرداخت
۱-۵- تمامی مشتریان و اعضای اسکاپلاس می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند.

۶- روشهای ارسال و تحویل پکیج سفارشات
تمامی سفارشات صرفا توسط پست ارسال می گردد.

۷- هزینه ارسال
۱-۷-  تمامی هزینه های ارسال بسته ها به عهده سفارش دهنده می باشد.
۲-۷- با توجه به قوانین اسکاپلاس ، ارسال کالا تا تکمیل شدن فرآیند سفارش و تکمیل قرارداد آنلاین در پروفایل شخصی افراد، امکان پذیر نخواهد بود.


۸- تحویل سفارش
۱-۸- مشتریان محترم لازم است که پس از ارسال پکیج نرم افزار در محل تحویل بسته حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده سفارش دهنده می باشد.
2-۸- مشتریان و اعضای محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
3-۸- مشتریان و اعضای محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن پکیج، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، اسکاپلاس دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
4-۸- چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به اسکاپلاس اطلاع نماید.

قرارداد بازاریابی

قرارداد بین اسکاپلاس و بازاریاب

 

1.     موضوع قرارداد:

انجام تبلیغات حرفه ای و ارایه خدمات مشاوره برای اسکاپلاس به منظور معرفی و شناساندن محصولات .

2.     مدت قرارداد:

از تاریخ امضاء به مدت یکسال می باشد.

3.     مبلغ قرارداد:

شرکت متعهد می شود که بر اساس فروش شخصی بازاریاب و نیز فروش زیر مجموعه وی (طبق طرح تجاری شرکت) به بازاریاب پورسانت پرداخت نماید. حداکثر تا پایان پنج روز اول کاری در هر ماه شرکت می بایست با بازاریاب در خصوص ماه قبل تسویه کامل انجام دهد. پورسانت ها به حساب بانکی بازاریاب به شماره ....................................................... واریز می گردد.

4.     حقوق و تعهدات شرکت:

- شرکت متعهد می شود که به طور منظم بازاریاب را در جریان اطلاعات ضروری در مورد تغییرات کمی و کیفی محصولات شرکت قرار دهد.

- این نمایندگی بازاریابی شبکه ای غیر انحصاری بوده و شرکت این حق را برای خود قائل است که قراردادی مشابه با دیگر افراد حقیقی یا حقوقی امضاء نماید.

- این قرارداد هیچ گونه تعهد استخدامی برای شرکت ایجاد نمی کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است.

- شرکت نباید بازاریاب را ملزم به فعالیت و کارکردن در زمان یا مکان خاصی نماید.

5.     تعهدات بازاریاب:

- بازاریاب موظف است کلیه مقررات وزارت (صنعت، معدن و تجارت) را در خصوص بازاریابی شبکه ای رعایت نماید. مقررات شرکت و قوانین مرتبط دیگر نیز برای بازاریاب الزام آور می باشد. در صورت هر گونه تغییر در این مقررات، بازاریاب باید خود را با این تغییرات همگام سازد.

- بازاریاب متعهد می شود که همۀ اطلاعات و اسناد فراهم شده توسط شرکت را اکیداً محرمانه تلقی کند و از آنها در راستای منافع خودش یا شخص ثالث استفاده نکند

- بازاریاب متعهد می شود که در برنامه های آموزشی و توضیحی ارائه شده توسط شرکت اعم از سمینارها و دوره های آموزشی با هدف به روز رسانی اطلاعات و آشنایی نسبت به شرکت و محصولات آن و نحوۀ کسب و کار، شرکت کند.

- بازاریاب حق ندارد در هیچ شرکت بازاریابی شبکه ای دیگر تحت هر عنوانی فعالیت نماید

- مالیات بر درآمد این قرارداد به عهدۀ بازاریاب است که طبق قانون توسط شرکت از حق الزحمه وی کسر می گردد و به مراجع ذیربط پرداخت می شود.

- بازاریاب نباید به بازاریابی محصولاتی که مورد تأیید شرکت نمی باشد یا بازاریابی به شیوه ای که مورد تأیید شرکت نیست، مبادرت نماید.

- بازاریاب اجازه ندارد متقاضی بازاریاب دیگر را جذب کند.

- بازاریاب نباید ادعا کند که در استخدام شرکت است. به هنگام معرفی فرصت های شغلی شرکت، باید تأکید کند که پیشنهاد این کار، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است، نه پیشنهاد استخدام. به علاوه، بازاریاب به هیچ وجه اختیار ندارد مسئولیتی را از طرف شرکت بر عهده کسی بگذارد یا کسی را مقید به انجام وظیفه ای از طرف شرکت کند.

- بازاریاب نمی تواند به جای بازاریاب دیگری سفارش بدهد مگر با تأیید کتبی آن بازاریاب.

- بازاریاب باید اعضای زیر مجموعه خود را آموزش داده و آنها را تشویق و حمایت کند

 -بازاریاب بدون داشتن مجوز کتبی از شرکت نمی تواند از ابزارهای تبلیغاتی نظیر اینترنت، پیام کوتاه و یا هر وسیله ای غیر از تبلیغات کلامی استفاده نماید.

- تحت هیچ شرایطی بازاریاب حق بسته بندی مجدد و هرگونه تغییر در بسته بندی یا برچسب های محصولات را ندارد. محصولات شرکت فقط باید در بسته بندی اصلی خود به فروش برسد.

- بازاریاب اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر با مجوز کتبی از شرکت و بازاریابان مستقیم زیر مجموعه خود.

 -هیچ بازاریابی نباید محصولات شرکت را از طریق حراج اینترنتی عرضه نموده و به فروش رساند. فروش به غیر از مصرف کننده نهایی ممنوع می باشد. هیچ یک از منابع منتشرۀ شرکت (جزوات آموزشی، بروشور، خبرنامه، کاتولوگ و ...) نباید فروخته شود.

- ارسال هرزنامۀ اینترنتی (ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافتش نیستند) کاملاً غیر مجاز است.

 -یک بازاریاب قبل از توضیح محصول به مصرف کنندۀ احتمالی می بایست کارت عضویت خود که حاوی کد ملی، کد واحد و کد شرکت است، ارائه دهد. توضیح محصول نباید بدون رضایت مصرف کننده احتمالی صورت پذیرد. بازاریاب در خرید محصول توسط مصرف کننده احتمالی نباید اصرار ورزد و هرجا مصرف کنندۀ احتمالی درخواست کرد، باید به معارفه محصول پایان دهد.

- یک بازاریاب در صورت فروش حداقل 70 درصد از محصولاتی که از شرکت به صورت عمده خریداری کرده است، قادر به گذاشتن سفارش مجدد می باشد.

 

6.     فسخ قرارداد:

هر یک از طرفین قرارداد می توانند در شصت روز اول پس از امضای قرارداد آن را فسخ نمایند. پس از انقضای این مدت می بایست پانزده روز قبل از فسخ قرارداد این موضوع به صورت کتبی به طرف دیگر اطلاع رسانی شود.

7.     حل اختلاف:

در صورت بروز اختلاف بین طرفین و عدم حصول سازش، کمیته نظارت واجد صلاحیت رسیدگی به اختلاف    می باشد. رای کمیته در این خصوص قطعی می باشد.

 

تاریخ قرارداد:  ..................................

این قرارداد در دو نسخه با اعتبار واحد بین نماینده شرکت سخت کوشان اریس و بازاریاب تنظیم گردیده است.

 

مشخصات نماینده شرکت:

نام و نام خانوادگی: ........................................

مسئولیت در شرکت: ...... ....................................

آدرس نمایندگی شرکت: .................................................................................................................

 

مشخصات بازاریاب:

نام و نام خانوادگی: ..........................................      نام پدر: ...........................................    شماره شناسنامه: ................................................           کد ملی: ............................................... کد پستی: .................................................  آدرس محل سکونت و تلفن ثابت: ...................................................................................................................................................................................................................................................................................